Friday 17 January 2014

Kami memerlukan siapa?

Musim panas ni, kami memerlukan pekerja ladang yang sihat dan sanggup bekerja keras samada untuk mengubah hidup, mengumpul duit ataupun membayar hutang.

Kerja ladang bukan kerja yang senang dan juga bukan kerja yang rumit. Ia kerja yang melibatkan pokok, tanah, bunga, sayur dan buah2an. Kerja termasuklah menyemai anak benih pokok, membersih kan rumput2 di batas, trim dahan pokok, membuang bunga supaya buah yang akan tumbuh besar, dan memetik buah mengikut saiz, warna. Semua ini akan ditentukan oleh pemilik ladang atau biasanya kita kan guna istilah Farmer. 

Kami adalah agen yang menguruskan kekosongan kerja-kerja di ladang bg pihak tuan, menghantar tuan dari airport ke ladang. 

Dan kami memerlu kan mereka yang:

1. Pemegang passport Malaysia.

2. Jantina dan bangsa bukan penghalang
3. Umur 18 minimum dan tiada maximum, cuma boleh bkerja keras.
4. Sanggup belajar dan tak banyak kerenah. 

Seperti yang diketahui, syarat-syaratnya tidak la ketat kerana tuan akan masuk dengan visa pelancong, dimana ianya illegal untuk kerja tapi legal untuk masuk melawat. terdapat beberapa pekara yang perlu kami ajar untuk memudahkan process tuan di immigration.




Dan ini infographic ringkas yang kami buat supaya anda boleh faham, dan ini adalah kiraan ringas seminggu simpanan dan perbelanjaan. Supaya dapat sebanyak sedikit info. Jadi tak perlu la jumpa kami semata mata untuk shopping info dan membazirkan masa dan tenaga anda dan kami.

No comments:

Post a Comment